Friday, 28 December 2012

Ni dia senarai calon Umno Parlimen Larut,DUN Kubu Gajah & Selama ! YB sampah selonggok Kubu Gajah tersingkir...

Mungkin kerana calon2 sebelum ini tidak lagi tergolong dalam kategori calon boleh menang@ winnable candidate menyebabkan Umno terpaksa mengambil langkah selamat dengan menampilkan muka2 baru di Parlimen Larut,DUN Kubu Gajah dan Selama pada pru ke 13

Berikut adalah senarai nama2 calon tersebut ;
(Maklumat tepat dari sumber dalaman Umno,salah satu daripada dua nama yang disebutkan dalam setiap kawasan akan terpilih sebagai calon)

Nampak gayanya tersingkirlah YB bagi ke tiga-tiga kawasan tersebut sebagai calon buat sepenggal lagi..Ini termasuklah Ketua Umno Larut merangkap YB Sampah Selonggok DUN Kubu Gajah,Dato’ Seri Raja Ahmad Zainuddin..

Kenapa aku katakan si Raja Ahmad ni YB Sampah selonggok..?
Blogger OrangNi ada butirannya (klik di sini)

1 comment:

  1. OOOOOO calon lama tu tak boleh menang.... PAS dah manang ke di situ..knapa ler engko ni? bengap sangat..... kau tak sedar ker ajal maut ditangan Allah bila 2 saja calon yang menang boleeh meninggalkan kita.... itu pasai ada nama backup..bila 2 saja boleh ganti...... lu ada tau ka.. Nazri dah kalah 3 kali mau tarok dia lagi ... gtanti ler .....jangan jadi mcm awang bashir yg kalah berkali 2 pun nak bertanding lagi ....kah kah kah kah

    ReplyDelete